| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
RolandR Site Admin

Indmeldt: 02. Maj 2002 Indlæg: 797 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Søn 16 Mar 2008 18:44 Emne: SerieFan DK tættere på end nogensinde |
|
|
Der er gået lang tid, men efterhånden kan man se lyset forude Se de første smagsprøver på nedenfor (klik på de enkelte billeder for stor udgave).
Der mangler dog stadig en del arbejde, så hvornår SerieFan DK går i luften er det for tidligt at sige noget om endnu, men jeg håber da på engang i løbet af foråret eller tidlig sommer.
SerieFan DK bliver i høj grad brugerdrevet, hvor de enkelte brugere kan tilføje anmeldelser, links, kommentarer, vedligeholde episodelister osv, så jeg vil da gerne benytte lejligheden til at høre om du har nogle gode ideer og forslag til hvad der skal være på en siden? Bare skriv dem i denne tråd, hvor alle forslag er velkomne, både store og små - jo bedre ender siden forhåbentlig med at blive
Stor udgave...
Stor udgave...
Stor udgave...
Stor udgave... _________________ Roland
I think this line's mostly filler - Willow, OMWF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
joen
Indmeldt: 31. Jan 2008 Indlæg: 25
|
Skrevet: Man 17 Mar 2008 18:13 Emne: |
|
|
| Det ser sku da fedt ud.. Laver du det i iWeb? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RolandR Site Admin

|
Skrevet: Man 17 Mar 2008 20:09 Emne: |
|
|
| joen skrev: | | Det ser sku da fedt ud.. Laver du det i iWeb? |
Nej, det hele er lavet i open source systemet Drupal, men det er rigtig det ser meget Mac agtig ud, for selve designet er baseret på iTheme fra N.Design Studio. _________________ Roland
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
slayerpet
Indmeldt: 07. Mar 2003 Indlæg: 971 Geografisk sted: Vestjylland
|
Skrevet: Tors 20 Mar 2008 9:01 Emne: |
|
|
Rigtig fed idé. Det glæder jeg mig virkelig til... Det kan helt sikkert trække nye brugere til, men også gamle, der nu ser andre serier.
Designet ser flot ud, og der kan helt sikkert komme gang nogle nye debatter på forumet...  _________________ Serie g33k !!
Ser masser af serier og går på HTX |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ulath
Indmeldt: 02. Apr 2008 Indlæg: 7
|
Skrevet: Lør 13 Sep 2008 10:44 Emne: |
|
|
Hvordan går det med siden?
Hvad med eventuelt et sted, hvor man kunne opdatere med musikken fra de forskellige episoder af serierne. Syntes ofte man hører en god sang, men har svært ved at finde ud af hvad numret hedder. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
slayerpet
Indmeldt: 07. Mar 2003 Indlæg: 971 Geografisk sted: Vestjylland
|
Skrevet: Lør 13 Sep 2008 21:39 Emne: |
|
|
| ulath skrev: | Hvordan går det med siden?
Hvad med eventuelt et sted, hvor man kunne opdatere med musikken fra de forskellige episoder af serierne. Syntes ofte man hører en god sang, men har svært ved at finde ud af hvad numret hedder. |
Lyder som en god idé, men det kræver jo også at der nogle, der har lyst til at bruge tiden på at finde ud af det...  _________________ Serie g33k !!
Ser masser af serier og går på HTX |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Petersen

Indmeldt: 19. Jun 2002 Indlæg: 1126 Geografisk sted: Esbjerg
|
Skrevet: Tors 18 Dec 2008 0:42 Emne: |
|
|
Hej Roland vil bare lige høre hvad status er på SerieFan Dk? Er der nogen tidshorisont på hvornår det kommer online? Jeg gælder mig ihvertfald , til at komme tilbage igen og være aktiv. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bardoboy

Indmeldt: 13. Okt 2002 Indlæg: 4006 Geografisk sted: Århus N
|
Skrevet: Tors 18 Dec 2008 18:46 Emne: |
|
|
| Petersen skrev: | Jeg gælder mig ihvertfald , til at komme tilbage igen og være aktiv. |
Du kan da bare komme ind og være aktiv nu!  _________________ Medlem af: Sejeste 2 mands klub
.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Petersen

Indmeldt: 19. Jun 2002 Indlæg: 1126 Geografisk sted: Esbjerg
|
Skrevet: Tirs 27 Okt 2009 22:12 Emne: |
|
|
Hej Roland, kan du give nogen opdate på hvordan det ser ud med seriefan.dk og hvad udsigten er ? _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RolandR Site Admin

|
Skrevet: Lør 14 Nov 2009 17:04 Emne: |
|
|
| Petersen skrev: | Hej Roland, kan du give nogen opdate på hvordan det ser ud med seriefan.dk og hvad udsigten er ? |
Lige for tiden ser det ikke så godt ud Jeg får slet ikke lavet noget på siden, så vi må se henover vinteren hvordan det går. _________________ Roland
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|