| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Angel_Buffy

Indmeldt: 22. Feb 2007 Indlæg: 68 Geografisk sted: Vestjylland
|
Skrevet: Tors 08 Mar 2007 19:36 Emne: Hvilke serier ser i ?? |
|
|
Heej.. Jeg tænkte på hvilke nogle serier i ser i fjernsynet og hvilke nogle i har derhjemme på Dvd..
Jeg selv følger med i:
Tirsdag kl. 21.00. Bones med dejlige David Boreanaz.
Onsdag kl. 20.35. Deserate Housewives.
Også ser jeg jo selfølgelig mindst 1 afsnit af Buffy eller Angel hver dag.. (Der kan være enkelte undtagelser)
Har i nogen serier som i syntes andre skulle vide noget om eller prøve at se så skriv også gerne det.. Kender i nogle til dem der gerne vil se serier med overnaturlige ting/skabninger ??
Glæder mig til at høre fra jer  _________________ "Come out, come out, wherever you are"
[Queen of the Damned] |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Psyche Moderator

Indmeldt: 17. Sep 2002 Indlæg: 5539 Geografisk sted: Lyngby
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Buffy-charmed

Indmeldt: 06. Mar 2005 Indlæg: 80 Geografisk sted: Nykøbing Falster
|
Skrevet: Tors 08 Mar 2007 21:22 Emne: |
|
|
| Jeg ser ikke så mange serier faste længere, som jeg gjorde en gang, men CSI, Bones og Veronica mars er dem jeg ser så ofte som muligt. Normalt køber jeg dem, for kan godt lide at have dem på DVD og der har jeg masser, men det kan du jo se i forummet Hvilket serier har I stående på hylderne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RolandR Site Admin

Indmeldt: 02. Maj 2002 Indlæg: 797 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Søn 11 Mar 2007 22:02 Emne: |
|
|
Vi har også for nyligt været lidt inde på emnet i Min amerikanske tv-uge.
Men eftersom jeg hverken har Kanal 4 eller 5, så er det begrænset hvor mange serier jeg følger 'live' på dansk tv:
- Spooks - mandag kl. 20 på DR2
- Medium - TV2 tirsdag omkring midnat
- Stargate SG1 - søndag kl. 20 på SBS-net (ok, jeg har set dem før så det er et gensyn
)
Og så kan jeg forhåbentlig snart føje Veronica Mars til listen, det tyder på at 3+ snart begynder på sæson 2 hver eftermiddag. _________________ Roland
I think this line's mostly filler - Willow, OMWF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
snusser

Indmeldt: 23. Jan 2005 Indlæg: 1497 Geografisk sted: Djævleøen
|
Skrevet: Man 12 Mar 2007 13:48 Emne: |
|
|
Jeg får aldrig set serier i fjernsynet. Jeg har et flexibelt arbejde, der gør at jeg aldrig helt ved hvornår jeg har tid.
Men hurra for Cdwow og Bittorrent  _________________ "We will always be so much more human than we wish to be" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RolandR Site Admin

Indmeldt: 02. Maj 2002 Indlæg: 797 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Man 12 Mar 2007 20:31 Emne: |
|
|
| snusser skrev: | | Jeg får aldrig set serier i fjernsynet. Jeg har et flexibelt arbejde, der gør at jeg aldrig helt ved hvornår jeg har tid. |
Heldigvis kan man også optage...  _________________ Roland
I think this line's mostly filler - Willow, OMWF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
snusser

Indmeldt: 23. Jan 2005 Indlæg: 1497 Geografisk sted: Djævleøen
|
Skrevet: Man 12 Mar 2007 21:30 Emne: |
|
|
| RolandR skrev: | | snusser skrev: | | Jeg får aldrig set serier i fjernsynet. Jeg har et flexibelt arbejde, der gør at jeg aldrig helt ved hvornår jeg har tid. |
Heldigvis kan man også optage...  |
Ja, hvis man har video eller dvd-optager...
Jeg gider ikke at købe en dvd-optager, glemmer alligevel at sætte den til  _________________ "We will always be so much more human than we wish to be" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|