BuffyFan DK forside Reklamer på BuffyFan DK
Robin Hood Robin Hood
Sæson 1 (DK)
CDON.COM - din danske plade- og filmbutik
Din danske plade- og filmbutik på nettet
Heroes
Sæson 2 (DK)
Heroes
forside | nyheder | forum | sidste afsnit | episoder | episode guide | quiz | merchandise | galleri | skuespillere | Angel | Angel guide | Firefly | Firefly guide | Tru Calling | opdateringer | kontakt

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   TilmeldTilmeld   ProfilProfil   LoginLogin 

Supernatural
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    BuffyFan DK Forum Indeks -> Diverse serier - US afsnit (Spoilers!)
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kanga

Indmeldt: 18. Maj 2003
Geografisk sted: Nordjylland

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 18:08    Emne: Supernatural Besvar, med citat

Nu er sommeren ovre og efteråret begynder. Trist som det lyder, så er der dog også noget positivt ved det: Alle de nye serier!

Vi får David B. tilbage i den nye serie "Bones". Ikke den mest spændende serie, men den er der.

Men i det store hav af nye serier, vil jeg personligt anbefale én: "Supernatural". Der er tale om en WB produktion. Her er et kort resumé:

Supernatural stars Jensen Ackles and Jared Padalecki as Dean and Sam Winchester, two brothers who travel the country looking for their missing father and battling evil spirits along the way.

Efter de to første afsnit føler jeg, at det er et tilfredsstillende nyt skud på stammen i Buffy-genren. Spænding og god humor er blandingen og den smager godt!

Så hold øje med serien, folkens!
DarkMessenger

Indmeldt: 20. Aug 2004
Geografisk sted: Mælkevejen - Jorden - Europa - Danmark - Jylland - Århus - Viby J

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 19:04    Emne: Re: Supernatural Besvar, med citat

Kanga skrev:
Nu er sommeren ovre og efteråret begynder. Trist som det lyder, så er der dog også noget positivt ved det: Alle de nye serier!

Vi får David B. tilbage i den nye serie "Bones". Ikke den mest spændende serie, men den er der.

Men i det store hav af nye serier, vil jeg personligt anbefale én: "Supernatural". Der er tale om en WB produktion. Her er et kort resumé:

Supernatural stars Jensen Ackles and Jared Padalecki as Dean and Sam Winchester, two brothers who travel the country looking for their missing father and battling evil spirits along the way.

Efter de to første afsnit føler jeg, at det er et tilfredsstillende nyt skud på stammen i Buffy-genren. Spænding og god humor er blandingen og den smager godt!

Så hold øje med serien, folkens!

Hmm, jeg har også holdt øje med denne serie, men den bliver da ikke sendt herhjemme??? Muligvis et dumt spørgsmål, men jeg er bare ikke lige faldet over den. Er nemlig selv en stor fan af Jensen Ackles og nyder hans præstationer i Smallville og Dark Angel.
Kanga

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 19:15    Emne: Besvar, med citat

Nej, jeg ved faktisk slet ikke hvornår den starter i Danmark - HVIS den overhovedet starter, men det tror jeg nu, for jeg føler ihvertfald at det er en af de mest populære nye serier i USA - and let me tell ya, there's A LOT!

Jeg befinder mig nemlig i USA, så derfor er jeg så heldig at kan se Supernatural - men jeg er så så UHELDIG at jeg er bagud med de gamle serier, så jeg kan ikke følge med i dem og må derfor blive afhængig af nogle nye... Wink

Jeg har endnu ikke set så meget af Smallville at jeg har oplevet Jensen Ackles. Var spændt på at se Jared i Supernatural, men allerede efter 10 min af første afsnit, var jeg helt vild med manden med efternavn som fornavn! Ved ikke om det er hans rolle i serien eller om det bare er ham, men han virker helt vildt charmerende og det er også ham, der får lov til at fyre de sjove kommentarer af... Indtil videre er min holdning, at de to skuespillere er castet rigtig godt som brødre...

Og så lige en sidebemærkning: LOST starter i aften! Weeehuuuu!
MrKaos

Indmeldt: 31. Mar 2003
Geografisk sted: Jeg står bagved dig med en stor og sløv hammer!

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 19:20    Emne: Besvar, med citat

Kanga skrev:

*Bliver bleg af misundelse* Pale øv. her i DK skal vi vente og vente og vente... arrgh!

men den serie du omtaler. Den lyder lovende.. men det vil nok tage en evigheder før den kommer her i DK.. suk Sad

Årets skøreste Buffyfan!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside MSN Messenger
Kanga

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 19:31    Emne: Besvar, med citat

MrKaos skrev:
Kanga skrev:

*Bliver bleg af misundelse* Pale øv. her i DK skal vi vente og vente og vente... arrgh!

Ja, amerikanerne er bare så MØG heldige! Men du skulle se, hvor mange serier, der starter for tiden! Det er helt vildt! ALT starter bare nu! I Danmark er vi jo vant til at nye ting starter sådan spredt, men her er efteråret åbenbart det helt store. Og vi er vant til at der starter en ny serie eller to ad gangen, men næææh nej, her er det ikke sådan - det er helt vildt så mange serier, der starter. Det må da betyde, at der er mange serier, der slet ikke kommer til Danmark?

MrKaos skrev:
men den serie du omtaler. Den lyder lovende.. men det vil nok tage en evigheder før den kommer her i DK.. suk Sad

Ja, evigheder, du har ret... Men måske kan vi være heldige ligesom med Lost - der var der ikke så megen forskel, var der?

Endnu en sidebemærkning: "Serinity" kommer jo her d.31 og hver gang jeg ser en reklame for filmen i fjernsynet kan jeg ikke lade være med at smile - fantastisk!
alendor
Fan-fic administrator

Indmeldt: 14. Dec 2003
Geografisk sted: Casa Østergård

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 19:36    Emne: Besvar, med citat

ahhh ja Serenity næste fredag. Jeg har næsten lyst til at tage til London i efterårsferien bare for at se Serenity. Den får premiere kort tid efter USA i England.

Ja.... USA har sgu alt heldet vedrørende serier. Det er nemmere at følge med i derover på trods af utallige reklamer, reruns og andre pauser mellem de nye afsnit. Men det er så simpelt når man ved at langt de fleste serier forholder sig sådan at de starter om efteråret... september/oktober og slutter til maj. Det er simpelt. Det er dejligt. Men det kan vi jo ikke nyde godt af.

Btw Skadestuen sæson 12 starter imorgen og den ser gutes ud på trods af mine bekymringer.

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
Kanga

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 20:28    Emne: Besvar, med citat

alendor skrev:
Ja.... USA har sgu alt heldet vedrørende serier. Det er nemmere at følge med i derover på trods af utallige reklamer, reruns og andre pauser mellem de nye afsnit. Men det er så simpelt når man ved at langt de fleste serier forholder sig sådan at de starter om efteråret... september/oktober og slutter til maj. Det er simpelt. Det er dejligt. Men det kan vi jo ikke nyde godt af.

Aaah ja, i serieland er livet så simpelt, så simpelt i USA...

alendor skrev:
Btw Skadestuen sæson 12 starter imorgen og den ser gutes ud på trods af mine bekymringer.

Sæson 12? Wow, har den virkelig kørt så lang tid? Jeg har dog ikke fuldt med i serien i lang tid, selvom jeg altid godt har kunnet lide den...
Kanga

IndlægSkrevet: Ons 21 Sep 2005 21:20    Emne: Besvar, med citat

... og så kan jeg se, at der lige er startet en serie med Alyson Hannigan: "How I met your mother"... Har ikke læst eller hørt noget om den, men missede desværre det første afsnit... Hmmm...
alendor
Fan-fic administrator

IndlægSkrevet: Fre 23 Sep 2005 14:31    Emne: Besvar, med citat

hahahahah griner ondt af alle dem som venter til januar til Lost Laughing Twisted Evil

Fuck et fedt afsnit. Glæd jer nok til en af de bedste teasers jeg har set i en serie

Tilbage til toppen
Kanga

IndlægSkrevet: Fre 23 Sep 2005 16:38    Emne: Besvar, med citat

alendor skrev:
hahahahah griner ondt af alle dem som venter til januar til Lost Laughing Twisted Evil

Fuck et fedt afsnit. Glæd jer nok til en af de bedste teasers jeg har set i en serie

Jeg er FULDstændig enig, Alendor! Det ser ud til at blive en kanon sæson af Lost, hvis det fortsætter på denne måde! Det afsnit havde bare intens spænding næsten hele vejen igennem - og det plejer ikke altid at være sådan med Lost afsnit. Og så den slutning! For helvede, hvorfor skulle de lige slutte der?! Det var noget af et Question de lige gav seeren der!

Kan ikke vente til næste onsdag! Applause
Anna Summers

Indmeldt: 21. Feb 2003
Geografisk sted: Valby, København

IndlægSkrevet: Lør 24 Sep 2005 16:27    Emne: Besvar, med citat

Hvad hedder første afsnit af lost sæson 2? Prøver at downloade, så er det den de kalder pilot? Er der kun blevet sendt et afsnit indtil videre?
selv læser jeg de sidste"

- Halfdan Rasmussen
Tilbage til toppen
alendor
Fan-fic administrator

IndlægSkrevet: Lør 24 Sep 2005 16:51    Emne: Besvar, med citat

Kun et afsnit ja og afsnittet hedder Man of Science, Man of faith. For det meste når jeg gør det så kan jeg kun se det via dens tal altså 2x01(gjort på adskillige forskellige måder) for første afsnit af sæson 2.

Tilbage til toppen
Anna Summers

IndlægSkrevet: Lør 24 Sep 2005 22:23    Emne: Besvar, med citat

ja ja tak for det bearshare...det var nok ikke lige pilot afsnittet jeg skulle have fra første sæson vel! Så kan jeg først komme til at se det i morgen
Sad

- Halfdan Rasmussen
Tilbage til toppen
Anna Summers

IndlægSkrevet: Søn 25 Sep 2005 13:49    Emne: Besvar, med citat

Okay, ret underligt afsnit...det levede ikke helt op til mine forventninger Confused Havde håbet på lidt flere svar i stedet for spørgsmål...

- Halfdan Rasmussen
Tilbage til toppen
slayerpet

Indmeldt: 07. Mar 2003
Geografisk sted: Vestjylland

IndlægSkrevet: Fre 30 Sep 2005 21:27    Emne: Besvar, med citat

fedt jeg har lidt overvejet at gå i gang med den, men det har jeg ikke lige fået gjordt, men jeg tror nu lige jeg vil give den en chance... Lost gav jeg en chance og den er jeg helt bidt i....

har i haft en god sommer har været en del væk, men jeg kan godt finde på at begynde at skrive lidt herinde igen.... håber i har haft det godt, og se en masse serier Very Happy

vil selv anbefale disse serier for nye folk der er begynt at se serier:

Lost - eventyr drama, meget spændende, og den snyder dig hele tiden.
Charmed - Sej overnaturlig serie, med 3 hekse...
Twenty Four/24 - CTU agent Jack Bauers intense timer for at beskytte verden, og sin egen familie...
Smallville - Superman/Clack Kent unge dage, sammen med sine venner i "High School" tingene udvikler sig mere, og folk kommer tættere og tættere på at opdage hans hemmelighed.....

hvis man ikke vil vente på at de kommer på tv, så tag at tjekke www.tvtorrents.com (du skal melde dig til, men det koster ikke noget) hvis nogen har nogle andre sider der er bedre, så føl endelig fri til at skrive dem. Jeg vil gerne have dem til sikkerhed, hvis altså at tvtorrents er nede en dag.... man kan jo ikke gå glip af serier Very Happy

Ser masser af serier og går på HTX
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    BuffyFan DK Forum Indeks -> Diverse serier - US afsnit (Spoilers!) Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum