| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
MrKaos

Indmeldt: 31. Mar 2003 Indlæg: 5861 Geografisk sted: Jeg står bagved dig med en stor og sløv hammer!
|
Skrevet: Søn 29 Maj 2005 22:58 Emne: Robotter. |
|
|
Roland. er der virkelig ikke noget at gøre ved de robotter, som skriver bare "i totally argee with you!" i gæstbogen..
Den robot er vist sindssyg siden den kun kan skrive det og tro at den kan få forskellige reaktioner.
Hvad er formålet med den slags?  _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
Årets skøreste Buffyfan! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
snusser

Indmeldt: 23. Jan 2005 Indlæg: 1494 Geografisk sted: Djævleøen
|
Skrevet: Man 30 Maj 2005 12:51 Emne: |
|
|
At irritere _________________ "We will always be so much more human than we wish to be" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

Indmeldt: 31. Mar 2003 Indlæg: 5861 Geografisk sted: Jeg står bagved dig med en stor og sløv hammer!
|
Skrevet: Man 30 Maj 2005 13:07 Emne: |
|
|
| snusser skrev: | | At irritere |
Skal love for at den gør sit arbejde!  _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
snusser

Indmeldt: 23. Jan 2005 Indlæg: 1494 Geografisk sted: Djævleøen
|
Skrevet: Man 30 Maj 2005 13:24 Emne: |
|
|
MrKaos I totally agree with you!! _________________ "We will always be so much more human than we wish to be" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Man 30 Maj 2005 14:10 Emne: |
|
|
| snusser skrev: | | MrKaos I totally agree with you!! |
NOOOOO!  _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RolandR Site Admin

Indmeldt: 02. Maj 2002 Indlæg: 797 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Man 30 Maj 2005 22:10 Emne: |
|
|
| snusser skrev: | | MrKaos I totally agree with you!! |
Grunden til disse irriterende robot indlæg er uden tvivl for at promovere linket i bunden af mailen, bla. så det får en bedre placering i søgemaskiner som Google, hvor antal henvisninger til en side er en af faktorerne, som bestemmer placeringen. Men pudsigt nok mener jeg slet ikke der er noget link i indlæggene i gæstebogen, fordi det i gæstebogen går ind som gæst og ikke som den profil, der er blevet spærret.
Det er lykkes at lukke robotten ude fra de andre områder, men det er noget vanskeligere i gæstebogen, da den netop er åben for alle brugere.
Men jeg vil prøve at se om det ikke er samme IP adresse indlæggene kommer fra hver gang, for så er det muligt at spærre for den specifikke adresse. _________________ Roland
I think this line's mostly filler - Willow, OMWF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Man 30 Maj 2005 22:27 Emne: |
|
|
Fint nok. Den robot minder mig om "Screamers" disse robotter i filmen gentog hvad de siger.. fordi de er for dumme til at finde på nyt. _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sshpadoinkel Moderator

Indmeldt: 20. Okt 2002 Indlæg: 2531 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Man 13 Jun 2005 9:18 Emne: |
|
|
Roland har blokeret IP-adressen, hvorfra "I totally agree with you"-robotten plejer at skrive, så nu slipper vi forhåbentligt for at høre mere fra den. _________________ The Judge: "There's no humanity in him."
Angelus: "I couldn't have said it better myself." |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Gæst
|
Skrevet: Tirs 28 Jun 2005 8:20 Emne: |
|
|
| Sshpadoinkel skrev: | | Roland har blokeret IP-adressen, hvorfra "I totally agree with you"-robotten plejer at skrive, så nu slipper vi forhåbentligt for at høre mere fra den. |
Hehe , Godt  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Lør 11 Jul 2009 12:06 Emne: |
|
|
Oh boy robotterne er vendt tilbage! der er en reklame i løs-forum. og den er på tysk. Hmm det er ikke student hue der trykker i denne tilfælde. _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
RolandR Site Admin

Indmeldt: 02. Maj 2002 Indlæg: 797 Geografisk sted: Århus
|
Skrevet: Søn 12 Jul 2009 20:47 Emne: |
|
|
| MrKaos skrev: | | Oh boy robotterne er vendt tilbage! der er en reklame i løs-forum. og den er på tysk. |
Så er den væk...  _________________ Roland
I think this line's mostly filler - Willow, OMWF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MrKaos

|
Skrevet: Ons 15 Jul 2009 21:35 Emne: |
|
|
Yay! : D _________________ Steve Martin: Kaos midt i kaos er ikke sjovt, men kaos midt i orden er.
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|