BuffyFan DK forside Reklamer på BuffyFan DK
Sex and the City Sex and the City
Alle 6 sæsoner (DK)
CDON.COM - din danske plade- og filmbutik
Din danske plade- og filmbutik på nettet
Ghost Whisperer
Sæson 2 (DK)
Ghost Whisperer
forside | nyheder | forum | sidste afsnit | episoder | episode guide | quiz | merchandise | galleri | skuespillere | Angel | Angel guide | Firefly | Firefly guide | Tru Calling | opdateringer | kontakt

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   TilmeldTilmeld   ProfilProfil   LoginLogin 

Fremtiden på BuffyFan DK
Gå til side 1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    BuffyFan DK Forum Indeks -> Gæstebogen
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
RolandR
Site Admin

Indmeldt: 02. Maj 2002
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Fre 08 Jul 2005 21:17    Emne: Fremtiden på BuffyFan DK Besvar, med citat

Både Buffy og Angel er slut nu og det lader sig dårligt skjule, at der ikke har været den store aktivitet her på BuffyFan DK den seneste tid. Men det betyder sandelig IKKE at siden er ved at lukke ned, tværtimod er der rigeligt med planer for fremtiden. Very Happy

Den oprindelige tanke med BuffyFan DK var at lave et samlingspunkt for danske Buffy fans (og siden også Angel fans) - og det må jo siges at være lykkes over alt forventning. Det viste sig også hurtigt at de fleste faktisk følger med i mange forskellige serier og har rigtig mange fælles interesser på det område, så tanken, som har faktisk har rumlet i baghoved siden Buffy sluttede, er at udvide fokus fra en decideret Buffy/Angel fanside, til en bredere serie fanside. Så fremover kunne mottoet være "For danske serie fans", hvor man skal kunne finde nyheder, tvguide, episodeguider og andet interessant om sine ynglingsserier. Det vil være serier indenfor samme genre som Buffy og Angel, oplagte kandidater kunne f.eks. være Heksene fra Warren Manor/Charmed, Smallville, Alias, Stargate, Lost osv. Men det vil ikke være komedieserier, som Joey og Reba.

'Dækningen' af de enkelte serier vil også ændre sig, hvor specielt Buffy og delvist også Angel indtil nu blev meget detaljeret beskrevet med resumer og anmeldelser, vil fokus i første omgang blive mere på nyheder, løbende tvguide og episodeguider, altsammen med mulighed for at vælge netop de serier, man selv følger med i. Samtidig er der også lette tanker om en blog-lignende ting med forskellige personlige betragtninger og anmeldelser - i første omgang af undertegnede - om de mange nye og gamle serier jeg ser og hører spændende nyt om. Alle de nuværende Buffy og Angel ting vil naturligvis forblive online, selvom de nok flyttes en smule rundt.

Afhængig af udviklingen er det planen der efterhånden kommer flere ting til, men det afhænger meget af dig! Indtil nu har BuffyFan DK krævet rigtig meget arbejde at drive for en enkelt person, også selvom der kom forskellige bidrag ude fra. Fremover vil flere ting blive lagt op til at være et team arbejde, hvor man kan få adgang til at bedrage direkte til sidens indhold som en del af teamet. Det kommer dog ikke fra dag 1, da det kræver en del teknisk arbejde og nye systemer at åbne op for den slags, det blive en glidende overgang, så mere om det fremover. Efterhånden som de forskellige systemer bliver klar, bliver det også muligt at melde sig til de områder eller serier, man har lyst og interesse at bidrag til.

Hen over sommeren sker der dog ikke så meget. Der er andre udendørs aktiviteter, der trækker mere i det gode vejr og jeg benytter også den kærkomne lejlighed til at koble lidt af. Men når vejret bliver mere indendørs-agtigt, vil der også blive taget fat på siden igen. I første omgang er planen at udvide nyhedssektionen, bl.a. med links til interessante serie-artikler rundt omkring på nettet og en tvguide står også højt på planen.

Hvis du har nogle gode ideer, kommentarer eller bare forslag til serier, der skal tages med - både store og små ting - så er du velkommen til at skrive kommentarer direkte til dette indlæg eller via kontakt siden.

Afslutningsvis vil jeg sige tak for nogle indtil nu gode år og forhåbentligt også kommende år... Very Happy

Roland
www.buffyfan.dk
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vinæs(fivebyfive)
Fan-fic administrator

Indmeldt: 03. Sep 2003
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Lør 09 Jul 2005 9:59    Emne: Besvar, med citat

Dette betyder vel også en omstrukturering af forum.

Har du tænkt dig stadig at have et seperat "Whedon forum" med serierne "Buffy, Angel og Firefly"? Eller har du tænkt dig at lave mere overordnede forums- så som "Sci-fi", "Horror", "Krimi-halløj" (med serier som "Law and Order", "Cold Case" og "Interne affærer") og så videre?

Jeg ville klart anbefale at du bibeholder et seperat forum til Buffy, Angel og Fireflysnak- da jeg sagtens tror at der kan blive holdt gang i det.

Btw så kan jeg se du ejer www.seriefan.dk, har du tænkt dig at flytte derover?
Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
RolandR
Site Admin

IndlægSkrevet: Ons 13 Jul 2005 20:28    Emne: Besvar, med citat

Vinæs(fivebyfive) skrev:
Dette betyder vel også en omstrukturering af forum.

Lidt vil der ske. Vi har kort diskuteret det i Ny forum inddeling? og er indtil videre kommet frem til denne inddeling:

Buffy/Angel
Firefly
Diverse serier
Diverse serier spoilere
Tv/Film/musik
Løst og Fast
Fan-Fic
Gæstebogen
Arkiv

Vinæs(fivebyfive) skrev:

Btw så kan jeg se du ejer www.seriefan.dk, har du tænkt dig at flytte derover?

Ja, det er planen at www.seriefan.dk og www.buffyfan.dk kommer til at pege på samme side.
angelus

Indmeldt: 22. Maj 2002
Geografisk sted: Fredericia

IndlægSkrevet: Ons 13 Jul 2005 21:22    Emne: Besvar, med citat

det lyder spændende jeg ser frem til det Very Happy
Dark-Willow

Indmeldt: 24. Mar 2005
Geografisk sted: Munkebo

IndlægSkrevet: Lør 16 Jul 2005 20:27    Emne: Besvar, med citat

Synes det lyder meget spændende! Very Happy men synes du skal skrive om musik og serie som lost og charmed.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Minika

Indmeldt: 23. Maj 2002
Geografisk sted: St. Nazaire i Frankrig

IndlægSkrevet: Fre 22 Jul 2005 11:00    Emne: Besvar, med citat

Aj, æv- skal vi nu til at dele!!!???
ævvv...ikke engang som nørd kan man være eksklusiv og asocial... Wink

sådan som roland har brillieret med forummet indtil nu- er jeg dog ikke bange for at det skal gå galt med vores kære tilholdssted

-Hvad Roland gør, er altid det rigtige!!
Very Happy Very Happy Very Happy
RolandR
Site Admin

IndlægSkrevet: Lør 23 Jul 2005 21:54    Emne: Besvar, med citat

Minika skrev:
-Hvad Roland gør, er altid det rigtige!!
Very Happy Very Happy Very Happy

Jeg er meget imponeret over din tillid til mig... Mr. Green
Dawnie , nu som gæst ?
Gæst

IndlægSkrevet: Søn 24 Jul 2005 9:00    Emne: Besvar, med citat

Syntes ikke at Charmed og Firefly skal komme ind på Buffyfan ..
Det er Buffyfan , ikke alt muligt andet .. Mr. Green undskyld min mening , men sådan er jeg bare... Rolling Eyes
Tilbage til toppen
Ravn
Moderator

Indmeldt: 31. Okt 2002
Geografisk sted: Shattrath, nær Aldor-banken.

IndlægSkrevet: Søn 24 Jul 2005 11:30    Emne: Besvar, med citat

Dawnie , nu som gæst ? skrev:
Det er Buffyfan , ikke alt muligt andet .. Mr. Green undskyld min mening , men sådan er jeg bare... Rolling Eyes

Efter den logik burde vi også forbyde Angel.
Tilbage til toppen
alendor
Fan-fic administrator

Indmeldt: 14. Dec 2003
Geografisk sted: Casa Østergård

IndlægSkrevet: Søn 24 Jul 2005 11:32    Emne: Besvar, med citat

Øhhh Firefly er her allerede Confused

Tilbage til toppen
Vinæs(fivebyfive)
Fan-fic administrator

Indmeldt: 03. Sep 2003
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Søn 24 Jul 2005 11:35    Emne: Besvar, med citat

Ravn skrev:

He he, ej- jeg forstår godt hvad Dawnie mener. Men nu hovr serien er stoppet kunne et nostalgisk forum, som kun omhandlede Buffy og Angel- omend sikkert være fedt nok, men kun tiltrække en meget smal skare. Jeg synes derfor det ville være fedt at få en samling af serier, så man kunne tiltrække en bredere flok- og have flere og diskuterer med. Så længe at vi ikke begynder på Reality-serier Razz

Og bare lad Charmed komme indenfor, man skal jo have noget at brokke sig over Wink
NiCh

Indmeldt: 16. Sep 2004
Geografisk sted: Slagelse

IndlægSkrevet: Ons 03 Aug 2005 19:25    Emne: Besvar, med citat

Jeg er også lidt 'Det er buffyfan'(med serier der relatere til skuespille eller buffy eller crew), ikke andet, men kan godt se det ville være spændende at få lidt andre serier til.. Men den oprindelige mening var da at samle buffyfansne på et sted hvor de alle sammen var med den her fælles interesse... Men forstår godt at der skal udvides for at få det til at løbe rundt med deltagere.. Og jeg vil da gerne også deltage i diskutioner om andre serier..

Men har lige et spørgsmål:
Skal alle de serier der vælges ind, så have episodeguides m.m.?
RolandR
Site Admin

IndlægSkrevet: Ons 03 Aug 2005 20:37    Emne: Besvar, med citat

NiCh skrev:

Ikke nødvendigvis. Hvor meget der bliver til en serie afhænger helt af hvem og hvormange, som har lyst til at bidrage til den pågældende serie.
Kasper15
Gæst

IndlægSkrevet: Tors 11 Aug 2005 21:36    Emne: Besvar, med citat

Ravn skrev:

Nej! Angel og Buffy har da meget med hinanden at gøre... og Angel er med i Buffy serien og Buffy er med i Angel serien (enkelte gange) så de fletter sig da sammen??
Tilbage til toppen
HelloYellow

Indmeldt: 29. Dec 2004
Geografisk sted: København, Nord-vest

IndlægSkrevet: Lør 20 Aug 2005 13:18    Emne: Besvar, med citat

RolandR skrev:
NiCh skrev:

Ikke nødvendigvis. Hvor meget der bliver til en serie afhænger helt af hvem og hvormange, som har lyst til at bidrage til den pågældende serie.

Ved ikke lige hvor langt tid jeg får til at lave noget som helst hele det her år, men vil da gerne hjælpe så meget jeg kan med Alias, hvis der skulle være brug for det.
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside MSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    BuffyFan DK Forum Indeks -> Gæstebogen Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1)
Gå til side 1, 2, 3  Næste
Side 1 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum